Аннотации:
Проблема підготовки старшокласників до самостійного життя актуальна завжди, але її пріоритети для суспільства та держави стали виключно значущими в останнє десятиліття. Незважаючи на, здавалося б, значне число психолого-педагогічних досліджень різних аспектів підготовки до самостійного життя учнів старших класів, до цього часу вкрай недостатньо теоретичних і практичних розробок в області психологічної підготовки до самостійного життя, а існуючі технології не знаходять належного поширення в педагогічній практиці. Особливої уваги потребує процес інтеграції молодих людей із порушеннями слуху в сучасне соціальне середовище. Головні завдання держави та освітніх закладів полягають у тому, щоб надати їм можливості навчатися, отримувати кваліфіковану допомогу в процесі реабілітації, брати участь у підготовці молоді до вибору професії, допомогти у реалізації своїх прав як громадянина держави, сприяти підготовці старшокласників з порушеннями слуху до самостійного, дорослого життя. Мета дослідження полягає в розробці та апробації системи виховних занять спрямованих для підготовки до самостійного життя старшокласників з порушеннями слуху.