dc.contributor.author |
Ольшевська, Ольга Ярославівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-04-19T12:43:55Z |
|
dc.date.available |
2021-04-19T12:43:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Ольшевська О. Я. Формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ольга Ярославівна Ольшевська. - Кам’янець-Подільський, 2020. – 124 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5088 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодні гендерна проблематика стала невід’ємною частиною психолого-педагогічних досліджень. Освітні заклади прийняли обов’язок щодо реалізації гендерної стратегії в освітні установи згідно з Концепцією Державної програми гендерної рівності від 2005 року. На основі цієї концепції відбуваються вагомі зміни, створюються певні умови для ефективного впровадження у заклади освіти гендерних знань. Глибинний сенс таких знань полягає передусім у розробці програм з гендерного виховання молоді, які мають відповідати гендерній політиці держави. Актуальність формування гендерної поведінки молодших школярів зумовлена низкою суперечностей між: сучасними потребами суспільства в рівноправній гендерній культурі особистості і станом освітнього процесу процесу, зорієнтованого на статево-рольові стереотипи взаємин статей; потенційними можливостями освітнього середовища щодо формування гендерної культури учнів початкової школи та консерватизмом змісту, традиційних методів і форм навчально-виховної роботи; необхідністю здійснювати формування гендерної культури в початковій школі і недостатньою готовністю педагогічних працівників закладів освіти до його реалізації. Метою дослідження є науково обґрунтувати та емпірично дослідити особливості формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування гендерної поведінки молодших школярів з особливими освітніми потребами |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |