dc.contributor.author |
Демченко, Вікторія Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-25T10:27:52Z |
|
dc.date.available |
2021-05-25T10:27:52Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Демченко В. О. Особливості логопедичної роботи з формування та вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Вікторія Олегівна Демченко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 98с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5523 |
|
dc.description.abstract |
Мова є важливим засобом комунікації, інструментом та об’єктом пізнання. На сьогоднішній день писемне мовлення, статистично втрачає актуальність. Школа є тим етапом, коли формуються її основні інтереси та педагогічно визначені погляди. Одним з головних завдань вчителя початкової школи є формування читання, заохочення учнів до нього, стимулювання зацікавленості, бажання розвиватись та пізнавати навколишнє. Читання (як процес) є результатом спільної роботи мислення, уваги, пам’яті та мовлення дитини. Всесвітня організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) кожні три роки проводить перевірку рівня інтелектуальної, природничо-наукової та математичної підготовки 15-річних учнів. Таке дослідження називається «ПІЗА Стаді». За отриманими даними вчені зробили висновок, що найбільш успішними у своєму житті є діти, які багато читають та мають інтерес до нього, а також вважають невід’ємною складовою життя. Мета дослідження – виявити стан сформованості та визначити напрямки логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із ЗНМ ІІІ-го рівня. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості логопедичної роботи з формування та вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |