Аннотации:
Мова є важливим засобом комунікації, інструментом та об’єктом пізнання. На сьогоднішній день писемне мовлення, статистично втрачає актуальність. Школа є тим етапом, коли формуються її основні інтереси та педагогічно визначені погляди. Одним з головних завдань вчителя початкової школи є формування читання, заохочення учнів до нього, стимулювання зацікавленості, бажання розвиватись та пізнавати навколишнє. Читання (як процес) є результатом спільної роботи мислення, уваги, пам’яті та мовлення дитини. Всесвітня організація економічного співробітництва і розвитку (ОЕСР) кожні три роки проводить перевірку рівня інтелектуальної, природничо-наукової та математичної підготовки 15-річних учнів. Таке дослідження називається «ПІЗА Стаді». За отриманими даними вчені зробили висновок, що найбільш успішними у своєму житті є діти, які багато читають та мають інтерес до нього, а також вважають невід’ємною складовою життя. Мета дослідження – виявити стан сформованості та визначити напрямки логопедичної роботи з формування і вдосконалення навички читання у дітей молодшого шкільного віку із ЗНМ ІІІ-го рівня.