Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Федик, Ірина Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T10:31:04Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T10:31:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Федик І. М. Корекція складних форм фонематичного аналізу у дітей 7-го року життя: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Ірина Михайлівна Федик. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 96 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5524 | |
dc.description.abstract | Важлива роль у розвитку культури і духовності в Україні, згідно з Державною національною програмою "Освіта" (Україна XXI століття) та Концепцією загальної середньої освіти, відводиться шкільному навчанню. Головне завдання сучасної загальноосвітньої школи українські науковці вбачають у розвитку гармонійної, високодуховної особистості, здатної до самовдосконалення та активної участі в соціальному житті країни (І. Бех, В. Синьов, О. Хохліна та ін.). Повною мірою це стосується навчання й виховання дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку (ПМР) (Н. Гаврилова, С. Конопляста, Є. Соботович, В. Тарасун, М. Шеремет та ін.). кожна дитина має індивідуальні, соціальні та паталогічні особливості розвитку, тому недосконалість утворення звуків мовлення у них не зникає, а переходить у стійке порушення. Причини виникнення порушень фонематичних процесів у дітей різні і їх розглядають з точки зору анатомії, фізіології, нейропсихології, психолінгвістики та інших наук. Та все ж залишилося ще багато невисвітлених аспектів даної проблеми. Недостатньо досліджена корекційна робота з дітьми в яких порушенні складні форми фонематичного аналіз. В основному робота спрямована на вдосконалення таких фонематичних процесів як сприймання, увага, контроль та уявлення. Сучасна психологія та дефектологія продовжує науковий пошук нез’ясованих питань методологічного, теоретичного та експериментального плану. Мета дослідження: розроблення методичного забезпечення з корекції складних форм фонематичного аналізу у дітей 7-го року життя. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Корекція складних форм фонематичного аналізу у дітей 7-го року життя | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |