Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гараздюк, Алла Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T10:51:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T10:51:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Гараздюк А. В. Особливості розвитку пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Алла Володимирівна Гараздюк. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5526 | |
dc.description.abstract | Сучасний стан розвитку спеціальної педагогіки та психології характеризується переосмисленням підходів до особливостей процесу засвоєння знань, умінь та навичок дітьми з мовленнєвими порушеннями.В результаті аналізу та узагальнення наукових досліджень в галузі загальної психології, нейропсихології, психології пізнавальної діяльності розкрито закономірності розвиткупроцесів та функцій пізнавальної діяльності у дітей з типовим психофізичним розвитком та особливості пізнавальної діяльності при порушеннях мовленнєвого розвитку (далі – ПМР). На сучасному етапі проблеми ефективності навчання дітей з порушеннями мовлення продовжують бути актуальними і знаходяться в центрі уваги різних областей наукових знань – психології, нейропсихології, логопедії та інших. З нашого погляду однією з центральних причин недостатнього вміння застосовувати знання про особливості психічного розвитку дітей у практичній роботі є недостатнє усвідомлення фахівцями вищих психічних функцій, механізмів їх розвитку, взаємодії між різними процесами і функціями пізнавальної діяльності. Недостатність цих знань, невраховування їх при побудові навчального процесу з дітьми з порушеннями мовлення викликають труднощі при розробці методів їх навчання, викликають не ефективність навчального процесу з ними. Врахування результатів дослідження особливостей розвитку у дітей з ПМР процесів і функцій пізнавальної діяльності може стати основою для прогнозування можливих варіантів труднощів у процесі навчання їх та створення ефективних шляхів активізації найбільш розвинених ланок у структурі навчально-корекційної роботи. Мета дослідження – визначення рівня та структури недорозвитку процесів та функцій гнозису, праксису, пам’яті та мислення у дошкільників. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку пізнавальної діяльності у дітей дошкільного віку з порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |