Аннотации:
Сучасний етап розвитку суспільства ставить перед освітою нові завдання, спрямовані на істотне посилення уваги до навчання, виховання та розвитку особистості. Завдання покращення підготовки вихованців стоять і перед спеціальним дошкільним закладом. Однією з умов їх вирішення є посилення корекційно-розвиваючої ролі навчання і виховання дітей з порушеннями розумового розвитку. Виконання цієї умови забезпечуватиме таким дітям можливість у майбутньому брати активну участь у соціальному та трудовому житті. Можливість спілкування за допомогою допоміжних засобів комунікації має для осіб з порушеннями розумового розвитку різноманітне значення. Вони можуть висловити свою думку, заявити про потреби, поділитися почуттями і емоціями. Піктограма – це один із засобів розвитку зв'язного мовлення у дошкільників; знак, що відображає найважливіші пізнавані риси об'єкта, предметів, явищ на які він вказує, найчастіше в схематичному вигляді. Метою дослідження є вивчення особливостей впровадження методу піктограми під час логопедичних занять з дошкільниками з порушеннями розумового розвитку.