Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Коцар, Олександра Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T11:31:04Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T11:31:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Коцар О. О. Використання піктограми як засобу розвитку мовлення дошкільників з порушеннями розумового розвитку на логопедичних заняттях: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Олександра Олегівна Коцар. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5532 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап розвитку суспільства ставить перед освітою нові завдання, спрямовані на істотне посилення уваги до навчання, виховання та розвитку особистості. Завдання покращення підготовки вихованців стоять і перед спеціальним дошкільним закладом. Однією з умов їх вирішення є посилення корекційно-розвиваючої ролі навчання і виховання дітей з порушеннями розумового розвитку. Виконання цієї умови забезпечуватиме таким дітям можливість у майбутньому брати активну участь у соціальному та трудовому житті. Можливість спілкування за допомогою допоміжних засобів комунікації має для осіб з порушеннями розумового розвитку різноманітне значення. Вони можуть висловити свою думку, заявити про потреби, поділитися почуттями і емоціями. Піктограма – це один із засобів розвитку зв'язного мовлення у дошкільників; знак, що відображає найважливіші пізнавані риси об'єкта, предметів, явищ на які він вказує, найчастіше в схематичному вигляді. Метою дослідження є вивчення особливостей впровадження методу піктограми під час логопедичних занять з дошкільниками з порушеннями розумового розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання піктограми як засобу розвитку мовлення дошкільників з порушеннями розумового розвитку на логопедичних заняттях | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |