Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Масленко, Катерина Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-25T12:07:58Z | |
dc.date.available | 2021-05-25T12:07:58Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Масленко К. І. Використання корекційно-розвивальних ігор у виправленні фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із третім рівнем загалного недорозвиненням мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Катерина Ігорівна Масленко. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 93 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5534 | |
dc.description.abstract | На підставі нормативно-правової документації що регламентує роботу логопеда у дошкільній освітній установі передбачається чітка організація навчально-виховного та розвивально-корекційного процесу. Вона забезпечується: своєчасним обстеженням дітей; раціональним розкладом занять; плануванням індивідуальної роботи з кожною дитиною; наявністю програм роботи вцілому і відповідних занять; оснащенням і наочними приладдям; спільною роботою логопеда з вихователями груп та батьками дітей. У логопедії під загальним недорозвиненням мовлення у дітей з нормальним слухом і первинно збереженим інтелектом розуміють таке порушення мовленнєвого розвитку, при якому страждає формування всіх компонентів мовленнєвої системи: звуковимови, лексики, граматики. При цьому відзначається порушення як смислової, так і вимовної складової. При ЗНМ відзначається пізній початок мовлення, бідний запас слів, дефекти вимови і аграматизми. Мовленнєве недорозвинення виражається у дітей по-різному: це може бути відсутність мовлення, лепет, розгорнуте мовлення з елементами фонетико-фонематичного або лексико-граматичного недорозвитку. Метою корекційної роботи з подолання загального недорозвитку мовлення у дітей старшого дошкільного віку в умовах логопедичної групи є: формування правильної звуковимови, засвоєння складової структури слова, розвиток і уточнення словника, розвиток зв’язного мовлення, розвиток фонологічної сторони мовлення, пропедевтика та навчання грамоти. Вирішення цих складних завдань можливе при доборі змісту навчання і способів його формування. Мета: обґрунтовано описати використання корекційно-розвивальних ігор у роботі з дітьми дошкільного віку із третім рівнем ЗНМ. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Використання корекційно-розвивальних ігор у виправленні фонетико-фонематичних порушень у дітей дошкільного віку із третім рівнем загального недорозвиненням мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |