dc.contributor.author |
Мелешкевич, Тетяна Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-05-25T12:16:34Z |
|
dc.date.available |
2021-05-25T12:16:34Z |
|
dc.date.issued |
2018 |
|
dc.identifier.citation |
Мелешкевич Т. О. Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб. : 016 Спеціальна освіта. Логопедія. Спеціальна психологія / Тетяна Олегівна Мелешкевич. – Кам’янець-Подільський, 2018. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5535 |
|
dc.description.abstract |
Процес навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами має на меті забезпечити повноцінну інтеграцію вихованців у суспільство, розвивати їхню спроможність опановувати цінностями суспільства (моральними, інтелектуальними, естетичними тощо) та етичними нормами. В цьому зв’язку великого значення надається комунікативним умінням, серед яких чільне місце посідають лексичні уміння добору та адекватного вживання слів різної семантики. Відповідно, для становлення комунікативних умінь з відображенням синтаксичних зв’язків і залежностей велику роль відіграє предикативна лексика, яка більшою мірою представлена дієслівними формами. В зв’язку об’єктивується значення дієслівної лексики для розвитку синтаксичної будови мовлення, для опанування різними типами синтаксичних структур. Мета дослідження: розроблення організаційно-методичних рекомендацій з формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |