Abstract:
Процес навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами має на меті забезпечити повноцінну інтеграцію вихованців у суспільство, розвивати їхню спроможність опановувати цінностями суспільства (моральними, інтелектуальними, естетичними тощо) та етичними нормами. В цьому зв’язку великого значення надається комунікативним умінням, серед яких чільне місце посідають лексичні уміння добору та адекватного вживання слів різної семантики. Відповідно, для становлення комунікативних умінь з відображенням синтаксичних зв’язків і залежностей велику роль відіграє предикативна лексика, яка більшою мірою представлена дієслівними формами. В зв’язку об’єктивується значення дієслівної лексики для розвитку синтаксичної будови мовлення, для опанування різними типами синтаксичних структур. Мета дослідження: розроблення організаційно-методичних рекомендацій з формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення.