Аннотации:
Стильні «гаджети» стали незамінним атрибутом у навчанні, роботі та спілкуванні 24 години на добу. Полегшуючи вище згадані процеси життєдіяльності, віртуальний мозок усе сильніше витісняє і заміщує свідоме мислення. В деяких закордонних школах скасовують навчання пропису і вводять поглиблене навчання набору тексту на комп’ютері, а на зміну паперовим підручникам прийшли електронні книги. На сьогодні темпи комп’ютеризації перевищують темпи розвитку всіх інших галузей. Без комп’ютерів та Інтернету зараз не обходиться жодна навіть маленька фірма чи підприємство, не говорячи вже про великі компанії. Разом із появою комп’ютерів з’явились і комп’ютерні ігри, які відразу знайшли безліч прихильників. Основною діяльністю цих людей є гра на комп’ютері, коло соціальних контактів у них дуже обмежений, а будь яка інша діяльність спрямована лише на виживання, заради задоволення потреби в грі на комп’ютері. Очевидно, що ця характеристика цілком підходить лише для людей, які фанатично захоплюються комп’ютерними іграми, коли захоплення близьке до патології. Але так чи інакше є не заперечним той факт, що феномен психологічної залежності людини від комп’ютерних ігор має місце. Мета – дослідити прояви ігрової залежності у молодшому юнацькому віці та розробити тренінг профілактики й подолання ігрової залежності у молодших юнаків.