Abstract:
Реформування системи освіти в Україні передбачає глибокі зміни в навчально-виховному процесі, його орієнтацію на всебічний розвиток потенційних можливостей учня, урахування його потреб, інтересів, запитів. Важливе місце в процесі реформування відводиться початковій школі, яка є першою і основною сходинкою у системі шкільної освіти. Практична реалізація завдань реформування початкової школи передбачає урахування усіх чинників, від яких залежить якість здійснення навчально-виховного процесу та покращення навчальних досягнень школярів. Серед них важливе місце посідає психологічний чинник, зокрема розвиток вольових якостей учнів. Мета дослідждення – теоретично обґрунтувати і експериментально дослідити психологічні особливості розвитку вольових якостей молодших школярів та їх впливу на результати навчальної діяльності. Розробити, обґрунтувати та перевірити дієвість психолого-педагогічної роботи, спрямованої на розвиток вольових якостей, що забезпечують успіхи молодших школярів у навчальній діяльності.