Репозиторий Dspace

Особливості корекції дезадаптації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку, що перебувають в інтернатних закладах

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Шеметило, Аліна Анатоліївна
dc.date.accessioned 2021-10-12T07:32:33Z
dc.date.available 2021-10-12T07:32:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Шеметило А. А. Особливості корекції дезадаптації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку, що перебувають в інтернатних закладах: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Аліна Анатоліївна Шеметило. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 86 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5626
dc.description.abstract Протягом останніх десятиліть спеціалісти (педагоги, психологи, логопеди та соціальні працівники) значну увагу приділяють взаємозв’язку між розвитком дитини та соціальними умовами, в яких вона виховується. Велика кількість негативних впливів призводить до порушення соціогенезу та затримки розвитку, в тому числі мовленнєвого. Діти з порушеннями мовленнєвого розвитку потребують спеціальної корекційної допомоги. Так, на проблемах формування та корекції окремих функцій у дітей із порушеннями мовлення зосередили свої наукові зусилля Т.О.Власова, І.І.Мамайчук, Н.М.Стадненко, С.О.Тарасюк, М.В.Шевченко, та ін. Зокрема, це система факторів, що призводить до проявів психологічної дезадаптації, подолання відхилень у психічному розвитку на адаптаційному етапі перебування в інтернатних умовах, особливості розвитку та корекції соціально дезадаптованих дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку у системі психолого-педагогічної роботи. Відсутність науково-методичного забезпечення розвитку адаптаційних процесів у дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку негативно відображається на соціогенезі та навчально-виховному процесі. Мета дослідження: здійснити діагностику, обґрунтування та розробку психолого-педагогічного забезпечення корекції дезадаптації дітей із порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку, які перебувають у спеціальних інтернатних закладах. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Особливості корекції дезадаптації дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку дошкільного віку, що перебувають в інтернатних закладах uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись