Аннотации:
Проблема дитячого стресу є нагальним питанням сьогодення, оскільки переважна більшість дітей сучасного українського суспільства знаходиться під впливом стресу, посиленого психічного навантаження. У часи соціальних новоутворень особливо чутливою є психічна сфера дитини, що обумовлено великим обсягом інформації, його засвоєнням і переробкою, впливом екзогенних чинників та ендогенної відповіді організму. Проте питання залишається актуальним, особливо у сфері дитячої, вікової та спеціальної психології. Об'єкт дослідження – дистресові переживання в учнів молодших класів з типовим та порушеннями мовлення. Предмет дослідження – вплив психокорекції на зниження дистресових переживань в молодших школярів із порушеннями мовлення. Мета дослідження – розробка психокорекцій них занять для зниження рівня дистресових переживань у дітей молодшого шкільного віку з порушеннями мовлення.