dc.contributor.author |
Максим’юк, Галина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-12T10:26:01Z |
|
dc.date.available |
2021-10-12T10:26:01Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Максим’юк Г. В. Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Володимирівна Максим’юк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5630 |
|
dc.description.abstract |
Рухова активність є потужним біологічним стимулятором життєвих функцій організму. Потреба в русі становить одну з основних фізіологічних особливостей дитячого організму, будучи умовою його нормального формування і розвитку. Рухи, адекватні фізіологічним можливостям дітей завжди виступають як оздоровчий фактор, підвищується емоційний тонус, з'являється почуття радості, задоволення. Незважаючи на те, що в даний час методи корекції дисграфії є досить різноманітні та описані, питання ефективності логопедичного впливу в ряді випадків не досить висока. Проблема формування психомоторних функцій у дітей з дисграфією залишається актуальною, у зв'язку тим, що вони відіграють значну роль у психічному розвитку дітей шкільного віку. Мета дослідження: вивчення стану психомоторної сфери у дітей шкільного віку з порушеннями писемного мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |