Abstract:
Рухова активність є потужним біологічним стимулятором життєвих функцій організму. Потреба в русі становить одну з основних фізіологічних особливостей дитячого організму, будучи умовою його нормального формування і розвитку. Рухи, адекватні фізіологічним можливостям дітей завжди виступають як оздоровчий фактор, підвищується емоційний тонус, з'являється почуття радості, задоволення. Незважаючи на те, що в даний час методи корекції дисграфії є досить різноманітні та описані, питання ефективності логопедичного впливу в ряді випадків не досить висока. Проблема формування психомоторних функцій у дітей з дисграфією залишається актуальною, у зв'язку тим, що вони відіграють значну роль у психічному розвитку дітей шкільного віку. Мета дослідження: вивчення стану психомоторної сфери у дітей шкільного віку з порушеннями писемного мовлення.