Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Максим’юк, Галина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:26:01Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:26:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Максим’юк Г. В. Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Галина Володимирівна Максим’юк. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5630 | |
dc.description.abstract | Рухова активність є потужним біологічним стимулятором життєвих функцій організму. Потреба в русі становить одну з основних фізіологічних особливостей дитячого організму, будучи умовою його нормального формування і розвитку. Рухи, адекватні фізіологічним можливостям дітей завжди виступають як оздоровчий фактор, підвищується емоційний тонус, з'являється почуття радості, задоволення. Незважаючи на те, що в даний час методи корекції дисграфії є досить різноманітні та описані, питання ефективності логопедичного впливу в ряді випадків не досить висока. Проблема формування психомоторних функцій у дітей з дисграфією залишається актуальною, у зв'язку тим, що вони відіграють значну роль у психічному розвитку дітей шкільного віку. Мета дослідження: вивчення стану психомоторної сфери у дітей шкільного віку з порушеннями писемного мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку психомоторних навичок у дітей з порушенням писемного мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |