Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Хмілевська, Євдокія Станіславівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-12T10:30:54Z | |
dc.date.available | 2021-10-12T10:30:54Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Хмілевська Є. С. Формування образно-виразних засобів у дошкільників із третім рівнем загального недорозвитку мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Євдокія Станіславівна Хмілевська. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5631 | |
dc.description.abstract | Несформованість фонетико-фонематичного, лексичного, граматичного компонентів мовленнєвої системи дітей із ЗНМ чинить негативний вплив на розвиток зв’язного мовлення та суттєво впливає на мовленнєву поведінку. Вказані недоліки у мовленнєвій системі призводять до збіднення експресивної лексики у дітей із загальним недорозвитком мовлення мови і створюють труднощі у оволодінні образно-виразними засобами мови, якими є: епітети, порівняння, метафори, уособлення, антоніми, синоніми, малі фольклорні жанри і т.д. У наш час однією із складних і актуальних проблем корекційної педагогіки є створення умов для формування у дітей із загальним недорозвитком мовлення (ЗНМ) здібностей до оволодіння образно-виразними засобами мови, як необхідної передумови підготовки до шкільного навчання, гармонійного розвитку та соціалізації особистості. Актуальність обраної теми обумовлена необхідністю збагачення зв’язного мовлення дітей з мовленнєвим недорозвитком образно-виразними засобами (порівняннями, епітетами, уособленнями, метафорами, синонімами, антонімами, малими фольклорними жанрами). Мета дослідження – розробити методику корекційно-розвивальної роботи з формування здатності до сприймання і адекватного використання образно-виразних засобів мовлення старшими дошкільниками із ЗНМ (III рівень). | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Формування образно-виразних засобів у дошкільників із третім рівнем загального недорозвитку мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |