dc.contributor.author |
Пешніна, Ірина Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-12T10:38:18Z |
|
dc.date.available |
2021-10-12T10:38:18Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Пешніна І. В. Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Пешніна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5633 |
|
dc.description.abstract |
В умовах розбудови сучасної національної системи освіти перед Новою українською школою стоїть складне і водночас відповідальне завдання – підготувати не тільки національно свідому, духовно багату, культурно обізнану особистість, але й особистість, яка прагне до осмислених знань і до творчого застосування їх в усіх сферах життєдіяльності, в тому числі й навчально-мовленнєвій. Першочерговою умовою для формування такої, всебічно розвиненої особистості, має бути рідна мова як засіб комунікації. У цьому випадку постає і потребує розв’язання важлива проблема: яким чином уможливити взаємозв’язок між мовною освітою і формуванням в учнів навичок мовленнєвої діяльності. Проблема мотивації вже тривалий час привертає увагу представників різних галузей гуманітарних знань, зокрема педагогів і психологів. Особливий інтерес у дослідників викликають питання статусу мотиву й мотивації у структурі психічної діяльності особистості. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Стимулювання як метод активізації мовленнєвої діяльності першокласників з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |