Короткий опис(реферат):
В умовах розбудови сучасної національної системи освіти перед Новою українською школою стоїть складне і водночас відповідальне завдання – підготувати не тільки національно свідому, духовно багату, культурно обізнану особистість, але й особистість, яка прагне до осмислених знань і до творчого застосування їх в усіх сферах життєдіяльності, в тому числі й навчально-мовленнєвій. Першочерговою умовою для формування такої, всебічно розвиненої особистості, має бути рідна мова як засіб комунікації. У цьому випадку постає і потребує розв’язання важлива проблема: яким чином уможливити взаємозв’язок між мовною освітою і формуванням в учнів навичок мовленнєвої діяльності. Проблема мотивації вже тривалий час привертає увагу представників різних галузей гуманітарних знань, зокрема педагогів і психологів. Особливий інтерес у дослідників викликають питання статусу мотиву й мотивації у структурі психічної діяльності особистості.