dc.contributor.author |
Борзовець, Наталія Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-12T11:02:57Z |
|
dc.date.available |
2021-10-12T11:02:57Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Борзовець Н. В. Корекція оптичної дисграфії у молодших школярів: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Василівна Борзовець. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 79 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5637 |
|
dc.description.abstract |
В останні роки в наукових працях, присвячених дослідженню порушення письма у молодших школярів, відзначається, що дисграфія є наслідком недостатньої сформованості функціональної основи процесу письма, тобто вербальних і невербальних вищих психічних функцій. В основі оптичної дисграфії лежить недостатня сформованість зорово - просторових уявлень (тобто уявлень про форму та величину предметів і про їхнє розташування в просторі по відношенню один до одного) і зорового аналізу і синтезу. Це проявляється в недописуванні елементів букв, в додаванні зайвих елементів, в неправильному розташуванні елементів букви в просторі по відношенню один до одного, дзеркальне зображення. Своєчасне виявлення цих порушень, точне визначення їх диференціальних ознак і механізмів, відміну дисграфии від інших, неспецифічних помилок письма надзвичайно важливі для розробки системи логопедичної роботи з корекції та попередження цих порушень. Мета дослідження - теоретичне вивчення оптичної дисграфії у дітей молодшого шкільного віку та визначення напрямків корекційної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Корекція оптичної дисграфії у молодших школярів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |