Аннотации:
В останні роки в наукових працях, присвячених дослідженню порушення письма у молодших школярів, відзначається, що дисграфія є наслідком недостатньої сформованості функціональної основи процесу письма, тобто вербальних і невербальних вищих психічних функцій. В основі оптичної дисграфії лежить недостатня сформованість зорово - просторових уявлень (тобто уявлень про форму та величину предметів і про їхнє розташування в просторі по відношенню один до одного) і зорового аналізу і синтезу. Це проявляється в недописуванні елементів букв, в додаванні зайвих елементів, в неправильному розташуванні елементів букви в просторі по відношенню один до одного, дзеркальне зображення. Своєчасне виявлення цих порушень, точне визначення їх диференціальних ознак і механізмів, відміну дисграфии від інших, неспецифічних помилок письма надзвичайно важливі для розробки системи логопедичної роботи з корекції та попередження цих порушень. Мета дослідження - теоретичне вивчення оптичної дисграфії у дітей молодшого шкільного віку та визначення напрямків корекційної роботи.