dc.contributor.author |
Катіна, Наталія Петрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-12T11:24:28Z |
|
dc.date.available |
2021-10-12T11:24:28Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Катіна Н. П. Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Петрівна Катіна. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 97с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5639 |
|
dc.description.abstract |
У дошкільників з порушеннями мовлення ця якість особистості предметом спеціального вивчення не була. Таким чином, до сьогодні недостатньо дослідженими залишаються особливості прояву самостійності у дітей з порушеннями мовлення 5-7 років. Зважаючи на те, що самостійність визначає успішність засвоєння навчальної інформації дітьми, то вона, на нашу думку, є важливою для ефективності логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях. Об’єкт дослідження: процес виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення 5-7 років на логопедичних заняттях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Формування самостійності на логопедичних заняттях у дошкільників з порушеннями мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |