Abstract:
У дошкільників з порушеннями мовлення ця якість особистості предметом спеціального вивчення не була. Таким чином, до сьогодні недостатньо дослідженими залишаються особливості прояву самостійності у дітей з порушеннями мовлення 5-7 років. Зважаючи на те, що самостійність визначає успішність засвоєння навчальної інформації дітьми, то вона, на нашу думку, є важливою для ефективності логопедичного впливу на дітей з порушеннями мовлення. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення на логопедичних заняттях. Об’єкт дослідження: процес виховання самостійності у дітей старшого дошкільного віку з порушеннями мовлення. Предмет дослідження: організаційно-педагогічні умови та методи виховання самостійності у дошкільників з порушеннями мовлення 5-7 років на логопедичних заняттях.