dc.contributor.author |
Мастикаш, Наталія Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-13T10:46:56Z |
|
dc.date.available |
2021-10-13T10:46:56Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Мастикаш Н. В. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Володимирівна Мастикаш. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 93 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5641 |
|
dc.description.abstract |
Дошкільний період характеризується найінтенсивнішим мовленнєвим розвитком дітей. Нерідко спостерігається якісний стрибок у розширенні словникового запасу. Дитина починає активно використовувати усі частини мовлення, поступово формуються навички словотвору. У дослідженнях показано, що однією з умов засвоєння граматичної системи мовлення є сформованість словотворчих навичок, які ґрунтуються на вмінні виділяти, диференціювати морфеми, визначати їх загальні значення. Сензитивний період розвитку навичок словотворення припадає на дошкільний вік дитини. У цей період дитина особливу увагу звертає на морфемного структуру слова і самостійно може утворювати слова за типовими словотворчим моделям. Мета дослідження - з’ясувати особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |