Короткий опис(реферат):
Дошкільний період характеризується найінтенсивнішим мовленнєвим розвитком дітей. Нерідко спостерігається якісний стрибок у розширенні словникового запасу. Дитина починає активно використовувати усі частини мовлення, поступово формуються навички словотвору. У дослідженнях показано, що однією з умов засвоєння граматичної системи мовлення є сформованість словотворчих навичок, які ґрунтуються на вмінні виділяти, диференціювати морфеми, визначати їх загальні значення. Сензитивний період розвитку навичок словотворення припадає на дошкільний вік дитини. У цей період дитина особливу увагу звертає на морфемного структуру слова і самостійно може утворювати слова за типовими словотворчим моделям. Мета дослідження - з’ясувати особливості логопедичної роботи з розвитку словотвору у дошкільників із загальним недорозвитком мовлення.