dc.contributor.author |
Русанова, Наталія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-13T10:54:15Z |
|
dc.date.available |
2021-10-13T10:54:15Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Русанова Н. А. Особливості розвитку словника у дітей із третім рівнем загального недорозвитку мовлення дошкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Анатоліївна Русанова. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5642 |
|
dc.description.abstract |
Одним з найбільш поширених порушень мовленнєвого розвитку є загальний недорозвиток мовлення. Вперше у 50-60 р. XX століття відхилення у формуванні мовлення стали розглядати як порушення розвитку, що протікають за законами ієрархічної будови вищих психічних функцій. Правильне розуміння системи загального недорозвитку мовлення, причин, що лежать в його основі, різних співвідношень первинних і вторинних порушень необхідне для відбору дітей у спеціальні (інклюзивні) заклади, вибору найбільш ефективних прийомів розвитку і корекції, для попередження можливих ускладнень у шкільному навчанні. Формування словника є надзвичайно важливою задачею, вирішення якої допоможе наблизити дітей з порушеннями мовленнєвого розвитку до опанування лексичною компетенцією. Актуальність проблеми очевидна, оскільки без глибокого знання особливостей розвитку словника важко уявити подальший розвиток наукових і практичних питань з сфери спеціальної методики мови та логопедії, зокрема створення ефективних засобів навчально-виховної та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями мовленнєвого розвитку. Мета дослідження – виявити особливості розвитку словника дітей старшого дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення III рівня та обґрунтувати і реалізувати методику відповідної корекційно-розвивальної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку словника у дітей із третім рівнем загального недорозвитку мовлення дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |