Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Сорочан, Наталія Василівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T11:05:01Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T11:05:01Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Сорочан Н. В. Особливості розвитку кінетичних засобів комунікації у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Наталія Василівна Сорочан. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 108 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5644 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап вивчення порушень мовної комунікації у дітей, обумовлених різними розладами головного мозку, характеризується розглядом труднощів функціонування мови у взаємозв’язку з паралінгвістичною системою, основним компонентом якої є кінетичні засоби спілкування. Експериментально психологічні дослідження свідчать про те, що 2 \ 3 всієї інформації про партнера по спілкуванню, його наміри виходять від безпосереднього спостереження комунікативної поведінки. Саме паралінгвістичний аспект, будучи важливим компонентом мовленнєвої діяльності, забезпечує мотивацію спілкування, комунікативну інтенцію, зміну структурно-семантичного змісту повідомлення. Невербальна комунікація відіграє особливу роль, коли мовні засоби обмежені і недостатньо виконують функцію спілкування. У зв’язку з цим дослідники, відзначають наявність особливих міміко-жестикуляторних засобів і невербальних вокалізацій, які вигідно відрізняються від вербальних елементів синтаксичної структури. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати та експериментально визначити умови, які сприяють виникненню вербальних засобів комунікації, і забезпечують розвиток кінетичних засобів спілкування як найважливішої складової комунікативної діяльності дитини. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку кінетичних засобів комунікації у дошкільників з тяжкими порушеннями мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |