Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гончарук, Тетяна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-10-13T11:18:11Z | |
dc.date.available | 2021-10-13T11:18:11Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гончарук Т. І. Особливості формування фонематичних процесів у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Тетяна Іванівна Гончарук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5646 | |
dc.description.abstract | Фонетико-фонематичний недорозвиток – порушення процесів формування вимовної системи рідної мови у дітей з різними порушеннями мовленнєвого розвитку внаслідок недоліків сприймання та вимови фонем.Розвиток мовлення, у тому числі вміння чітко вимовляти звуки і розрізняти їх, – володіти фонематичним слухом, одне з основних завдань дошкільної ланки освіти у контексті підготовки до навчання у школі (запорука успішного засвоєння письма і читання: письмове мовлення формується на основі усного, і діти, які страждають недорозвиненням фонематичного слуху входять у «групу ризику» відносно загальної шкільної неуспішності та формування дислексії та дисграфії зокрема. Отже, фонетико-фонематичний недорозвиток є складним порушенням. На сьогоднішній день ця проблема вимагає подальшого поглибленого вивчення, так як ускладнює спілкування дитини з оточуючими, накладає відбиток на характер, створює невпевненість дитини у своїх силах. В силу ряду причин проблема формування фонематичних процесів у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком є актуальною, так як продовжує вивчатися і кількість дітей з таким порушенням мовлення збільшується. Метою дослідження є: вивчення особливостей сформованості та процесу формування фонематичних процесів у старших дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування фонематичних процесів у дошкільників з фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |