dc.contributor.author |
Берегулько, Уляна Романівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-13T11:22:36Z |
|
dc.date.available |
2021-10-13T11:22:36Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Берегулько У. Р. Використання піктограм для розвитку комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Уляна Романівна Берегулько. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5647 |
|
dc.description.abstract |
Під впливом євроінтеграційних процесів і формування нових ціннісних орієнтирів гуманістичного спрямування спеціальна педагогіка і психологія розглядають проблеми організації освітнього простору для дітей з інтелектуальними порушеннями, їхні вікові та типологічні особливості, механізми протікання та зміни в контексті їхнього включення у сфери соціального життя. Вимоги сучасного суспільства передбачають практичну і соціальну спрямованість освітнього процесу як ключової позиції концепції освіти дітей з порушеннями розумового розвитку. Урахування концептуальних положень Нової української школи передбачає постановку пріоритетних завдань соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, особливо при наявності помірного або тяжкого ступеня вираження основного відхилення. Тому важливим компонентом виховного і освітнього процесу з ними виступає формування соціальних умінь та навичок, при цьому розвиток комунікативних навичок різного формату має бути пріорітетним у цьому процесі. З урахуванням цього мета нашого дослідження полягала у проведенні дослідження навичок комунікації дітей з порушеннями інтелекту помірного та тяжкого ступеня і визначенні рівнів їхнього комунікативного розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Використання піктограм для розвитку комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |