Репозиторий Dspace

Використання піктограм для розвитку комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Берегулько, Уляна Романівна
dc.date.accessioned 2021-10-13T11:22:36Z
dc.date.available 2021-10-13T11:22:36Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Берегулько У. Р. Використання піктограм для розвитку комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Уляна Романівна Берегулько. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5647
dc.description.abstract Під впливом євроінтеграційних процесів і формування нових ціннісних орієнтирів гуманістичного спрямування спеціальна педагогіка і психологія розглядають проблеми організації освітнього простору для дітей з інтелектуальними порушеннями, їхні вікові та типологічні особливості, механізми протікання та зміни в контексті їхнього включення у сфери соціального життя. Вимоги сучасного суспільства передбачають практичну і соціальну спрямованість освітнього процесу як ключової позиції концепції освіти дітей з порушеннями розумового розвитку. Урахування концептуальних положень Нової української школи передбачає постановку пріоритетних завдань соціальної адаптації дітей з порушеннями інтелектуального розвитку, особливо при наявності помірного або тяжкого ступеня вираження основного відхилення. Тому важливим компонентом виховного і освітнього процесу з ними виступає формування соціальних умінь та навичок, при цьому розвиток комунікативних навичок різного формату має бути пріорітетним у цьому процесі. З урахуванням цього мета нашого дослідження полягала у проведенні дослідження навичок комунікації дітей з порушеннями інтелекту помірного та тяжкого ступеня і визначенні рівнів їхнього комунікативного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.title Використання піктограм для розвитку комунікації дітей з інтелектуальними порушеннями помірного та тяжкого ступеня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись