dc.contributor.author |
Бойчук, Христина Степанівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-10-13T11:40:02Z |
|
dc.date.available |
2021-10-13T11:40:02Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бойчук Х. С. Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Христина Степанівна Бойчук. - Кам’янець-Подільський, 2021. – 111 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/5649 |
|
dc.description.abstract |
Лексика має величезне загальноосвітнє і практичне значення. Проблема вивчення особливостей засвоєння лексики дітьми з системними порушеннями мовленняє дуже важливою, оскільки несформованість лексичної системи є одним з центральних компонентів в структурі загального недорозвинення мовлення (ЗНМ). Незважаючи на численні дослідження в зазначеній області аналіз спеціальної літератури показав гостру необхідність подальшої розробки проблеми оволодіння дітьми з порушеннями мовлення навчально-термінологічної лексики. Під навчально-термінологічною лексикою розуміється сукупність слів і словосполучень для позначення понять досліджуваних і використовуваних в рамках навчальної та виховної діяльності. Мета дослідження: визначити особливості засвоєння навчально-термінологічної лексики, які дозволять розробити і впровадити модель оптимізації процесу формування навчально-термінологічної лексики молодших школярів із ЗНМ (I рівень) на логопедичних заняттях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості проведення корекційної роботи з подолання системних порушень мовлення в умовах реабілітаційного центру |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |