Аннотации:
Лексика має величезне загальноосвітнє і практичне значення. Проблема вивчення особливостей засвоєння лексики дітьми з системними порушеннями мовленняє дуже важливою, оскільки несформованість лексичної системи є одним з центральних компонентів в структурі загального недорозвинення мовлення (ЗНМ). Незважаючи на численні дослідження в зазначеній області аналіз спеціальної літератури показав гостру необхідність подальшої розробки проблеми оволодіння дітьми з порушеннями мовлення навчально-термінологічної лексики. Під навчально-термінологічною лексикою розуміється сукупність слів і словосполучень для позначення понять досліджуваних і використовуваних в рамках навчальної та виховної діяльності. Мета дослідження: визначити особливості засвоєння навчально-термінологічної лексики, які дозволять розробити і впровадити модель оптимізації процесу формування навчально-термінологічної лексики молодших школярів із ЗНМ (I рівень) на логопедичних заняттях.