Abstract:
Сім’я, що виховує дитину з порушеннями інтелекту, стикається з певними труднощами в процесі її навчання й виховання. Батькам життєво необхідне отримання адекватної інформації, поданої у відповідній формі, донесеної з урахуванням психологічних особливостей, емоційного стану кожної матері, кожного батька, інших членів сім’ї та родини в цілому. Інформація має стосуватися діагнозу, прогнозу й перспектив розвитку дитини, існуючих можливостей і наявних служб. Необхідна спеціальна робота з батьками для забезпечення різнобічної психологічної підтримки, у тому числі й з боку подібних сімей. Мета дослідження полягає в теоретико-практичному обґрунтуванні та розробці моделі соціально-педагогічного патронажу сімей з дітьми з порушеннями інтелекту.