dc.contributor.author |
Попенко, Ірина Сергіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-16T10:05:16Z |
|
dc.date.available |
2022-03-16T10:05:16Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Попенко І. С. Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Сергіївна Попенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6029 |
|
dc.description.abstract |
Письмо є комплексним видом інтелектуальної діяльності. Воно містить низку компонентів, потребує дотримання багатьох правил і формування умінь. Це досить складний, тривалий і важливий процес для дошкільника з порушеннями інтелектуального розвитку. Первинним у структурі порушення дітей з ПІР є низький рівень пізнавальної активності. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток дрібної моторики та мотивації до навчання. Як результат, у багатьох дітей з ПІР відзначається порушення писемного мовлення. Мета дослідження – визначити рівень сформованості передумов письма у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
81 |
uk_UA |