Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Попенко, Ірина Сергіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-16T10:05:16Z | |
dc.date.available | 2022-03-16T10:05:16Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Попенко І. С. Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Сергіївна Попенко. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6029 | |
dc.description.abstract | Письмо є комплексним видом інтелектуальної діяльності. Воно містить низку компонентів, потребує дотримання багатьох правил і формування умінь. Це досить складний, тривалий і важливий процес для дошкільника з порушеннями інтелектуального розвитку. Первинним у структурі порушення дітей з ПІР є низький рівень пізнавальної активності. Це обумовлює пасивність у пізнанні оточуючого світу, поверхневість пізнавальних, соціальних інтересів, недорозвиток дрібної моторики та мотивації до навчання. Як результат, у багатьох дітей з ПІР відзначається порушення писемного мовлення. Мета дослідження – визначити рівень сформованості передумов письма у дітей дошкільного віку з порушеннями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування передумов письма у дітей дошкільного віку із порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |