dc.contributor.author |
Зіньзюк, Мар’яна Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-18T09:06:40Z |
|
dc.date.available |
2022-03-18T09:06:40Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Зіньзюк М. В. Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Мар’яна Василівна Зіньзюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6034 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні одним із найгостріших питань сучасної дошкільної педагогіки є сенсорне виховання та сенсорний розвиток, що полягає у сприйнятті та формуванні уявлень про ознаки предметів та явищ навколишньої дійсності. Особливого значення для психічного розвитку дитини, зокрема з інтелектуальними порушеннями, має сенсорне виховання, яке є необхідною умовою підвищення рівня розумового розвитку дітей, а дошкільний вік є найсприятливішим періодом для накопичення уявлень про світ, що оточує. Мета дослідження – з’ясувати сутність, вікові закономірності та особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості сенсорного розвитку дошкільників з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |