dc.contributor.author |
Кушнір, Марія Денисівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-23T09:17:00Z |
|
dc.date.available |
2022-03-23T09:17:00Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Кушнір М. Д. Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Марія Денисівна Кушнір. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 77 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6038 |
|
dc.description.abstract |
Інклюзія сприяє розвитку гуманістичного суспільства та створює умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами спільно з дітьми з типовим розвитком, що максимально сприяє їхній ефективній соціалізації. Для забезпечення якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами необхідним є формування у них мотивації та бажання навчатись та розвиватись. З цією метою слід здійснювати стимулюючий вплив на дітей, що особливо актуально у роботі з учнями з порушеннями пізнавальної діяльності, які характеризуються недорозвитком пізнавальної активності та мотивації. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати педагогічні умови стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в інклюзивному закладі |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
77 |
uk_UA |