Аннотации:
Інклюзія сприяє розвитку гуманістичного суспільства та створює умови для навчання дітей з особливими освітніми потребами спільно з дітьми з типовим розвитком, що максимально сприяє їхній ефективній соціалізації. Для забезпечення якісного навчання дітей з особливими освітніми потребами необхідним є формування у них мотивації та бажання навчатись та розвиватись. З цією метою слід здійснювати стимулюючий вплив на дітей, що особливо актуально у роботі з учнями з порушеннями пізнавальної діяльності, які характеризуються недорозвитком пізнавальної активності та мотивації. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати педагогічні умови стимулювання до навчання дітей з порушеннями пізнавальної діяльності в закладі загальної середньої освіти з інклюзивною формою навчання.