dc.contributor.author |
Сільмаха, Юлія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-23T09:49:27Z |
|
dc.date.available |
2022-03-23T09:49:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Сільмаха Ю. А. Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Юлія Анатоліївна Сільмаха. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6042 |
|
dc.description.abstract |
Значних успіхів у навчанні, вихованні, корекційно-розвитковій роботі і соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Адже саме сім’я є первинним соціальним середовищем дитини, під впливом якого формуються знання дитини про оточуючий світ, і саме завдяки участі батьків в процесі розвитку дитини забезпечується ефективність навчання, виховання і корекційно-розвиткової роботи. Тому співпраця батьків з фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу є вагомою умовою ефективності інклюзивного навчання. Мета дослідження – визначити особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |