Аннотации:
Значних успіхів у навчанні, вихованні, корекційно-розвитковій роботі і соціалізації дитини з особливими освітніми потребами може бути досягнуто лише за активної участі в цьому процесі сім’ї, і в першу чергу батьків. Адже саме сім’я є первинним соціальним середовищем дитини, під впливом якого формуються знання дитини про оточуючий світ, і саме завдяки участі батьків в процесі розвитку дитини забезпечується ефективність навчання, виховання і корекційно-розвиткової роботи. Тому співпраця батьків з фахівцями команди психолого-педагогічного супроводу є вагомою умовою ефективності інклюзивного навчання. Мета дослідження – визначити особливості підготовки батьків дітей з особливими освітніми потребами до командної взаємодії з фахівцями.