dc.contributor.author |
Чабелець, Світлана Василівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-24T08:42:21Z |
|
dc.date.available |
2022-03-24T08:42:21Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Чабелець С. В. Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Світлана Василівна Чабелець. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6045 |
|
dc.description.abstract |
Увага відображається у всій пізнавальній діяльності, що актуалізує необхідність її розвитку у дітей. Особливо актуальним це є у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, зважаючи на особливості їхнього психічного розвитку. Системне порушення пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями виявляється у своєрідності розвитку всіх пізнавальних процесів. Не є винятком й увага, яка характеризується значним недорозвитком у цієї категорії дітей, що обумовлює труднощі у навчанні, вихованні та розвитку їхньої особистості. Сприяння розвитку уваги є необхідним для успішності навчальної та корекційно-розвиткової роботи. Мета дослідження – розробити педагогічні умови розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток уваги учнів з інтелектуальними порушеннями молодшого шкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |