Abstract:
Увага відображається у всій пізнавальній діяльності, що актуалізує необхідність її розвитку у дітей. Особливо актуальним це є у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями, зважаючи на особливості їхнього психічного розвитку. Системне порушення пізнавальної діяльності у дітей з інтелектуальними порушеннями виявляється у своєрідності розвитку всіх пізнавальних процесів. Не є винятком й увага, яка характеризується значним недорозвитком у цієї категорії дітей, що обумовлює труднощі у навчанні, вихованні та розвитку їхньої особистості. Сприяння розвитку уваги є необхідним для успішності навчальної та корекційно-розвиткової роботи. Мета дослідження – розробити педагогічні умови розвитку уваги у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями у процесі навчання.