dc.contributor.author |
Черневич, Дарина Олегівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-24T09:39:30Z |
|
dc.date.available |
2022-03-24T09:39:30Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Черневич Д. О. Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарина Олегівна Черневич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6046 |
|
dc.description.abstract |
Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей із затримкою психічного розвитку характеризують такими якостями: відставання в оволодінні мовленням; бідність лексичного запасу; недостатня сформованість граматичної будови; низький рівень орієнтування у звуковій структурі мовлення та будові слова тощо. Всі ці порушення мовлення є наслідком недостатньо сформованої пізнавальної діяльності та незрілістю емоційно-вольової сфери. Діти із ЗПР потребують розвитку комунікативних вмінь, оскільки у молодшому шкільному віці одним із основних напрямів формування особистості дитини є залучення до активної мовленнєвої діяльності. Мета дослідження ‒ визначити умови формування комунікативних вмінь у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР у системі корекційної роботи. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
78 |
uk_UA |