Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черневич, Дарина Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T09:39:30Z | |
dc.date.available | 2022-03-24T09:39:30Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Черневич Д. О. Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Дарина Олегівна Черневич. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 78 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6046 | |
dc.description.abstract | Комунікативно-мовленнєвий розвиток дітей із затримкою психічного розвитку характеризують такими якостями: відставання в оволодінні мовленням; бідність лексичного запасу; недостатня сформованість граматичної будови; низький рівень орієнтування у звуковій структурі мовлення та будові слова тощо. Всі ці порушення мовлення є наслідком недостатньо сформованої пізнавальної діяльності та незрілістю емоційно-вольової сфери. Діти із ЗПР потребують розвитку комунікативних вмінь, оскільки у молодшому шкільному віці одним із основних напрямів формування особистості дитини є залучення до активної мовленнєвої діяльності. Мета дослідження ‒ визначити умови формування комунікативних вмінь у дітей молодшого шкільного віку із ЗПР у системі корекційної роботи. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Розвиток комунікативних вмінь у молодших школярів із затримкою психічного розвитку у системі корекційної роботи | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 78 | uk_UA |