dc.contributor.author |
Гринюк, Віталіна Віталіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-03-29T10:04:55Z |
|
dc.date.available |
2022-03-29T10:04:55Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Гринюк В. В. Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Гринюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6069 |
|
dc.description.abstract |
Узагальнюючи відомості про концептуальні та методологічні засади інклюзивної освіти, визнаючи усі переваги, варто відзначити, що на шляху її ефективного запровадження існує багато перешкод, до яких, поза всяким сумнівом, належить недостатня, а подекуди й взагалі відсутня інклюзивна компетентність педагогів закладів загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами та до їхнього включення у колектив однолітків з типовим розвитком. У педагогів інклюзивного закладу мають бути сформованими моральні й професійні установки в галузі інклюзивної освіти, психологічна готовність до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета роботи – розробити методичне забезпечення формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |