Аннотации:
Узагальнюючи відомості про концептуальні та методологічні засади інклюзивної освіти, визнаючи усі переваги, варто відзначити, що на шляху її ефективного запровадження існує багато перешкод, до яких, поза всяким сумнівом, належить недостатня, а подекуди й взагалі відсутня інклюзивна компетентність педагогів закладів загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами та до їхнього включення у колектив однолітків з типовим розвитком. У педагогів інклюзивного закладу мають бути сформованими моральні й професійні установки в галузі інклюзивної освіти, психологічна готовність до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета роботи – розробити методичне забезпечення формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням до роботи з учнями з особливими освітніми потребами.