Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Гринюк, Віталіна Віталіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-29T10:04:55Z | |
dc.date.available | 2022-03-29T10:04:55Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Гринюк В. В. Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Віталіна Віталіївна Гринюк. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 80 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6069 | |
dc.description.abstract | Узагальнюючи відомості про концептуальні та методологічні засади інклюзивної освіти, визнаючи усі переваги, варто відзначити, що на шляху її ефективного запровадження існує багато перешкод, до яких, поза всяким сумнівом, належить недостатня, а подекуди й взагалі відсутня інклюзивна компетентність педагогів закладів загальної середньої освіти до навчання дітей з особливими освітніми потребами та до їхнього включення у колектив однолітків з типовим розвитком. У педагогів інклюзивного закладу мають бути сформованими моральні й професійні установки в галузі інклюзивної освіти, психологічна готовність до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. Мета роботи – розробити методичне забезпечення формування готовності вчителів закладів загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням до роботи з учнями з особливими освітніми потребами. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості методичної роботи вчителя закладу загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 80 | uk_UA |