Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Приходько, Ірина Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2022-03-30T10:48:38Z | |
dc.date.available | 2022-03-30T10:48:38Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Приходько І. В. Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі: магістерська роб.: 016 Спеціальна освіта / Ірина Володимирівна Приходько. – Кам’янець-Подільський, 2021. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua:8081/xmlui/handle/123456789/6078 | |
dc.description.abstract | Батьки дитини з особливими освітніми потребами – активні учасники освітнього процесу. Тому із початком навчання дитини в інклюзивній школі вони є важливою частиною команди психолого-педагогічного супроводу та мають право брати участь в ухваленні рішень, що впливають на її розвиток. Для досягнення якнайкращого результату надзвичайно важливо сформувати позитивні стосунки між членами цієї команди. Мета дослідження ‒ здійснити теоретичний аналіз та емпіричне дослідження особливостей співпраці корекційних педагогів з батьками дітей з особливими освітніми потребами, розробити семінар-тренінг ефективної співпраці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам'янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Співпраця корекційного педагога з батьками дітей з ООП в інклюзивному класі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |